Thursday, May 22, 2008

Absolventi sau nu!?

Interviul este specia care informeaza si elucideaza, prin intermediul unui dialog. Rolul reporterului de interviu este sa stabileasca un dialog viabil, un mod de comunicare între el si cititor. Sondajul de opinie, informatia si lamurirea unei situatii sunt laturile principale ale interviului. Întrebarile trebuie sa fie scurte, clare si puse în cunostinta de cauza.

UNI_KUL : Acestea fiind spuse...am sa iau un interviu unui elev din clasa a xII-a...din cadrul Colegiului Tehnic Constantin Brancusi.

UNI_KUL : Pentru inceput ...

UNI_KUL : Spunemi te rog cum te numesti ?

Suciu : Suciu Paul - Alin si sunt in anul terminal al liceului precizat.

UNI_KUL : Deci, Domnul Suciu...ai reusit sa iti faci un plan dupa care sa inveti...pentru bacalaureat?

Suciu : Sigur ca da

UNI_KUL : ...si cum te descurci pana in acest moment...la specialitate spre exemplu?

Suciu : La specialitate adica Tehnician Procesare Text Imagine, pana in momentul de fata ma descurc foarte bine la subiectul I si II , dar la subiectul III nu sunt asa sigur pe mine.

UNI_KUL : Asta inseamna ca mai ai de insistat la subiectul III - dar ai asigurata nota de trecere, nu ?

Suciu : Cu siguranta mai am de insistat

UNI_KUL : Acum am o intrebare tipica....iti place profilul la care te afli ?

Suciu : Binenteles, am vrut de la inceput la acest profil deoarece mi se pare potrivit pentru mine

UNI_KUL : Unde vrei sa continuii mai departe, in cazul in care vrei sa continuii?

Suciu : Tot in acest domeniu

UNI_KUL : Unde iti vei gasi de lucru...la acest profil ?

Suciu : In special in mass-media

UNI_KUL : Cu restul materiilor cum stai, din cate am inteles informatica e destul de OK!...?

Suciu : La matematica iau ore si incerc sa ma descurc , la romana inca mai invatz pentru subiectul III deoarece nu sunt asa de stapan pe mine , la educatie fizica si engleza nu am probleme

UNI_KUL : Mai ai exact o luna pana la bac, insa din cate se pare esti un elev model....timp suficient pentru tine sa te pui la punct cu ultimele detalii?

Suciu : Desigur, o luna mi se pare suficienta pentru a obtine rezultate foarte bune la examenul de bacalaureat

UNI_KUL : Acestea fiind spuse, eu iti urez mult succes la examen!

Suciu : multumesc sper sa iasa cum imi doresc

UNI_KUL : Bafta!

2 comments:

Unknown said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Unknown said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro