Monday, February 12, 2007

LiKeD & NoT LiKeD


Chiar ma gandeam intr-o zi, ce imi place in aceasta scoala?...pe nume ``Constantin Brancusi``, si care pe vremuri era un liceu cu renume, insa, si renumele s-a pierdut. Atunci va intrebati, de ce am ales acest liceu?...nu l-am ales ci am avut ghinionul sa nimeresc aici, mai imi trebuiau doi sutimi sa fi ajuns unde am vrut, nu a fost sa fie, and here I`m...``unfortunately``...

-3 Lucruri care imi plac in acet liceu:- laboratorul de informatica destul de performant,
- deasemenea profesorul de informatica deoarece imi place stilul sau de a preda,
-diriginta este pe placul nostru si ne intelege totdeauna cand avem o prblema, sincer ma mir ca mai are rabdare cu noi, dar bine ca are !
-3 lucruri care nu imi plac in acest liceu:- mobilierul si unele sali de clase lasa de dorit!
- cica avem un teren de fotbal in curte, dar numai a teren de fotbal nu arata, sa nu mai vorbesc de acel asa zis ``vestiar``!
-profesorii ne critica deoarece ajungem la si 5 minute la ora, daca am avea un ``ABC`` in scoala, nu ar mai trebui sa mergem pana la piata si am ajunge si la ore.

Lista cu lucruri negative, poate continua mult si bine, insa speram sa se mai remedieze cat mai multe lucruri negative posibil; iar cea cu lucruri pozitive, nu o mai prea pot continua.
Pentru mai mulote detalii despre Liceul Tehnic Constantin Brancusi accesati: cobra.rdsor.ro

No comments: