Monday, May 21, 2007

3 Tentatii !

Dupa parerea mea personala nu este om fara nici o tentatie, asa ca si eu la randul meu am cateva tentatii, iar 3 dintre ele le voi enumera in randurile de mai jos:
1). O data in viata as vrea si eu sa turez la maxim o masina, sa ajung la o viteza a injuru 180 km/h, tentatia e mare, dar sincer sa fiu, nu as face asa ceva numai daca locul (soseaua) miar permite, totusi mai bine in viata decat mort, dar este o tentatie.


2).Se zice ca nu esti barbat daca nu te-ai imbatat macar o data in viata ta, si eu inca nu am reusit acest lucru :)), nu pentru ca pot sa beau mult, ci pentru ca nu obisnuiesc sa beau, si pot sa spun ca ar fi o tentatie sa ajung sa fiu si eu beat o data in viata.





3).O alta mare tentatie pentru mine, ar fi sa particip la un maraton de rezistenta, unul de cel putin 30 km distanta, nu stiu de ce, dar imi place foarte mult sa alerg, si sper ca pe viitor sa prind si eu un astfel de maraton, deoarece am inteles ca se fac astfel de maratonuri, nu la noi in tara, ci de exemplu in Spania, dar important e ca se fac, si sa ajung si eu macar o data acolo, poate dupa aia ma voi satura de alergat :)).



Cu acestea spuse, am enumerat 3 dintre tentatiile mele, sunt si altele, dar acestea mai importante, si cea mai importanta numarul 3, pe care chiar vreau sa o incerc, celelalte doua le controlez foarte bine pana acuma !

No comments: